vineri, 25 iulie 2014

te crezi destept si smecher

 ....povestirile mele sunt apa de ploaie pentru multe persoane.nu ii intereseaza.
nu este nici o problema.afluxul de informatii noutatile aparute este asa de mare
incat nu mai putem asimila aproape nimic.urmarind povestile mele vreau sa
intelegeti prezenta noastra pe acest pamant si comportamentul spiritual pe care
trebuie sa il mentinem.binenteles ca tineretea trebuie traita indiferent de
consecinte.suntem asa de multi ca nu conteaza cine.dar ajungi la o varsta si
poate te intrebi ce cauti tu aici,ce cauti de fapt.esti multumit sau ai ajuns o
epava nu conteaza.multi incep sa isi caute radacinile.este puctul in care spiritul
incepe sa intre in regresie fata de acest corp.nu va speriati acest lucru e din
todeauna.informatile trecutului bantuie in jurul nostru.spiritul nostru a fost
suprasolicitat de nou si trebuie sa se upgrateze din nou la trecut.astfel exista
continualitatea.frecventele se schimba mereu.de ce crezi ca ascultand o melodie
din varsta adolescentei te simti bine si tiai gasit linistea sufleteasca.
deoarece frecventa matriceala a fost impregnata in tine.acea fregventa o 
regasesti inregistrata doar in muzica si in filme.ce trece de adolescenta nu mai 
este asa important deoarece doar in adolescenta corpul incepe sa inregistreze
si sa vibreze frenetic informatile.in filmele de actiune din ani 70 veti observa
ca actiunea nu prea e actiune fata de fimele din prezent.acest lucru rezulta
prin faptul ca in prezent sunt alte vibratii,mai rapide.
am scris aceste povesti deoarece ele au existat au fost reale.nepublicandule
sar fi pierdut in negura timpului.nimeni in plan fizic nu ar fi stiut de
existenta lor.in plan spiritual ele isi au locul lor ca si povestile si 
experientele voastre.
in cazul meu artele martiale miau modelat spiritul si viata.
sunt constient de faptul ca nu eu ca entitate individuala(persoana in plan fizic)
am hotarat acest lucru ca eu decid sa fac ceea ce fac.mai exista si altceva.
vedeti voi,de mic avand parinti,am fost plimbat prin crese si gradinite saptamanale
in sufletul meu eram asa de bun ca visam si imi doream de mic ca lumea si
oamenii sa se iubeasca si sa traiasca in pace.aveam vreo 2 sau 3 ani,sunt sigur.
am fost trimis la neamuri am fost cam peste tot.pe cat eram de bun dar asa o
dragoste si bunatate dumnezeiasca,plangeam si ma tavaleam in baltile cu
noroi cu hainele curate cand bunici si matusile mele incercau sa ma duca la
biserica.eram asa de rau ca luam bataie aproape zilnic.mau batut toti pe unde
am fost.incepand scoala am citit mii de carti.parintii muncitori imi cumparam
carti din sticle si borcane vandute,crescand din banii de mancare pentru scoala.
vazand ca viata e grea de mic  am vrut  sa am 2 copii,sa am o sotie slabuta
si frumoasa,sa fiu bogat,sa nu muncesc.credeti in ingeri pazitori?
credeti ca aceste lucruri  mi sau intamplat?
te crezi destept si smecher? din partea mea asa sa fie.
e nevoie si de tine e nevoie si de mine si de ei e nevoie de padure si cu rele si
cu bune.e nevoie de desert,de apa de viata si moarte de alb si negru de yn si yang.
deocamdata aici nu gasesti tehnici de arte martiale cautatile pe alte pagini.
aici gasesti trecutul acestor arte in plan spiritual prin mine prin ce am inteles
eu si ce imi mai reamintesc.de ce insist pe aceasta tema.ganditiva la o lume care
este in jurul dumneavoastra trecut prezent si viitor televizorul(noi) e aprins si
nu prindem nici un program.prinzand un program oarecare veti viziona gandurile
sub diferite forme a intregii constiinte existente.va dati sema cate posturi de
emisie sunt pe pamant.fiecare om transmite permanent deoarece fara parte
spirituala ,in cazul oamenilor,nu exista viata.sunt mai multe tehnici de invatare
pentru a prinde aceste posturi.ramane la latitudinea dumneavoastra a le cauta
si invata...daca doriti. 

cauta urgent o sala si invata





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu