vineri, 25 iulie 2014

borcane si sticle

cam pe la 3 sau 4 ani am inceput sa devin afacerist,cand dormitam  peacasa.
la inceput cautam prin camara propie,vecini si gunoaie sticlele si borcanele
cele mai frumoase.dupa o prespalare visam cati bani o sa am si alte ganduri
aiurite de copil.binenteles ca ne aciucam pe langa baietii un pic mai mari pe
care ii rugam ca sa ne ia cu ei.caram o plasa doua dupa noi cam 4 mii de
metrii.exagerez am scris doar pentru rima.2 sau 3 kilometrii in functie de
centru de colectare.pe jos sau cu tramvaiul.la inceput pacaleala.a trebuit sa
invat tehnica borcanului in paralel cu tehnica sticlei.credeti ca numai in orient 
se invata artele martiale.


cititorul meu fiind avizat,citind si urmarind filmele cu shaolin ia ramas intiparit pe retina
cum copii de mici fiind la templu incep sa care 2 galeti cu apa zi de zi.
exista un sablon universal un tipar care se repeta pe intreg globul.asiaticii
aveau shaolinii lor Romania avea viitorii shaorma-ritorii ei.
ati observat similitudinile,tiparul.
deci carand eu zi de zi aceste plasi am inceput sa devin un mic shaolin am
inceput sa invati tehnicile sticlei si a borcanului care consta ca nu orice
sticla si borcan se cumpara.imi formam abilitatea si echilibru pe scarile
tramvaiului ca de aia traiam intro tara civilizata si nu exersam ca aia pe
butuci de lemn.lovituri eschive parari tehnici de invaluire a adversarului
deplasari si toate cele leam exersat cu angajatii centrelor de colectare.
in cativa ani am devenit un maestru in aceasta tehnica.nu oricine poate
stapanii aceste abilitati.puneti un bogatas,doctor,intelectual mare etc in
prezent sau in trecut cu 2 sacose mari pline de sticle si borcane sa le vanda.
pun pariu ca nu se descurca si refuza.numai daca nu e nehalit.
deci de e shaolin shaormini pentru noi romanii e tot aia.sunt fratii nostrii

erata
am pomenit doar de shaolini deoarece numai pe ei ii vedem carand galetile
in aceste stiluri cat si in stilul picioarelor de fier am 20 dan.
astept actualizare lista cu maestrii din Romania pentru al inscrie ca sport
la jocurile olimpice din....

            pentru sanatatea ta incearca sa inveti




 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu