joi, 24 iulie 2014

pui de gostat

am fost ca si altii ...pui de gostat pe tot cuprinsul Romaniei.zgribuliti murdari infometati
eram ai patriei eroi.de te uitai la noi ziceai ca suntem in Congo cu ale ei maimute-n
jungla si noroi.aceasta a fost soarta,destinul...... si timpul nostru.
pui de gostat,pui de abator sortiti sacrificarii doar pentru iubita noastra Romanie.

uitanduva la aceasta poza ce sanse sunt ca cineva sa ramana sanatos in,tot.
ati auzit de Lisii,in poza stanga cum te uiti.e mama noastra ce ne iubea cu bata si alte
lucruri ce numileamintesc.dar ca sa stiti asa de chichi noaptea nu aveam voie la wc
consecinta faceam pe noi.daca o sculai deoarece ai diarie sau erai racit la vezica bataie
mortala.cred ca aici am capatat unele abilitati deoarece eu,nu mai imi amintesc de altii,
in astfel de cerinte fiziologice urgente disimulam aceste fapte ca un ninja in alte patuturi
de fier.dimineata cei cu patutul ud sau murdar batai artistice.cred ca totusi sau prins mai
multi de figura si era care pe care.in privinta rezervelor de apa eu cel putin scuipam pe
bara patului ,seara dupa ce se stingea becul, mai multe scuipaturi,separate,care
reprezenta rezerva mea de apa in noaptea respectiva.cred ca vreo 5 sau 10 rezerve
de astfel de apa produceam iar noaptea cand imi era sete pe bajbaite lingeam si sugeam
bara.in acest mod la o gradinita saptamanala mi sa dezvoltat simtul intreprinzator in
domeniul afacerilor.
toti cei care am trait acele vremuri acele timpuri de mai sunteti in viata si sanatosi cu capul
bucurativa de ceea ce aveti indiferent ca e putin sau mult.


    aventuri prin anii 60 si ceva    va urma


dupa un minut miam amintit

  mergand la gradinita arat-am drumul

de frica samaduca la mama mea frumoasa(Lisii neni)
ce mastepta la gradinita sa ma altoiasca
strigam la tatal meu,duios si dragastos
nu vreau la gradi nu vreau la Lisii si ma zbateam
in draci in BMW ul rosu care avea... un plug

vazand ca nu sunt ascultat am apasat maneta
iar rezultatul e acesta
...arat-am drumul national....

consecinte- bataie dubla Lisii tati, tati Lisii
                -experienta ,calificare in domeniul luptelor martiale
                  de mic am invatat sa disipesc loviturile
avantaj ....eu


fiti pe faza si urmariti povestea slapilor magici cu care zburai
a borcanelor si sticlelor de un fel la un leu bucata
a scarii si catarari pe antena gen stan si bran
aventuri ce te pregatesc de mic sa devii un luptator

vrei sa inveti judo ,cauta o sala




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu