vineri, 25 iulie 2014

omul negru

99,9 % nu a auzit de omul negru.
dar pentru cei ce lau cunoscut el a fost cosmarul vietii lor.
un om micut capitan cu ochii duri care iti patrundea in suflet paralizandute.
si daca aveai 2 metrii inlemneai in preajma lui.la munci unde era dumnezeu si unde
veneau se zice cei mai necivilizati oameni adica scursorile Romaniei sa isi satisfaca
serviciul militar nimeni nu ia stat in fata.ia batut pe toti atat individual cat si in grup
organizat.mijlocul anilor 80 timp de o saptamana udat din ora in ora cu o galeata
de apa rece batut cu coada de lopata tinut legat cu catusele de o teava,mancare ioc
doar apa un pahar pe zi si o felie de paine la 2 zile.batut si de haidamacii lui soldati cu
grade.asta am vazut noi cei care eram acolo cat si multe alte lucruri.se intampla pe
langa Moreni,Dambovita Romania.el cat si altii ofiteri sau subofiteri isi serveau patria
in astfel de unitati deoarece au omarat soldati din gresala sau alte fapte penale sau
nepenale.nu au fost inchisi nu erau in batalionul disciplinar si in continuare tocau zi de
zi soldatii.un ochelarist la momentul de fata doar locotenent isi facea veacul pe aici
avand la activ cel putin un soldat.cum...?la alergat cu masca pe fata nu se stie cat pana
cand sia dat ultima suflare.el era bine mersii avea familie copii binenteles ca era un
betiv ordinar ca mai toti astfel de cadre militare,badaran si mitocan pe deasupra,cine
stie cum se comporta acasa cu familia.dar totul era ok si atunci ca si acum,in prezent.
acesti oameni cat si altii neobservati de noi platiti de noi,tolerati de noi au produs
drame si au afectat structural poporul roman doar din vina noastra.si din aceasta cauza
poporul roman o duce asa de greu si o va duce in continuare.indiferenta,lasitate,lipsa de moralitate,indulgenta,lingau,mincinos,laudaros si multe altele aceste lucruri caracterizeaza
majoritatea persoanelor din Romania.
daca practicati artele martiale indiferent de stil veti observa ca ti se dezvolta aparent de
nicaieri un dar.vei vrea sa fi onest sa fi drept renegi partea rea a lucrurilor si iti apare
moralitatea.fiind copil aceste daruri ti se impregneaza matricial in gena ta ca individ.
acest lucru iti poate confirma orice individ care de mic a practicat artele martiale.
aceste daruri se altereaza parasind sala de antrenamente deoarece esti asimilat de
partea negativa.restul timpului traind in negativ mai mult decat in pozitiv devii
negativopozitiv.daca in scoli in facultati sar introduce obligatoriu practicarea artelor
martiale noua generatie de copii ar schimba moralitatea acestui popor deoarece iesind din
dojo ar interactiona si in afara lui cu un numar ridicat de persoane cu moralitate pozitiva.
e timpul pentru o melodie



la un moment dat am avut dea-face cu omul negru.eram la o distanta aproximativa de 5
metrii pentru mine existau urmatoarele alternative ca cele descrise mai sus bataie bataie
din care nu mai stiai cat de sanatos ramaneai.in momentul in care mia cerut taios sa ma
aproprii de el in momentul in care am vazut ca se umfla ca un cocos am simtit mirosul
mortii.
cred ca majoritatea nu cunosc acest termen si cred ca o iau razna.nu e nici o problema
din partea mea deoarece fiecare om are o perceptie diferita in aceasta privinta.
unii percep sunetul diferit altii mirosul etc aceste lucruri se numesc calitati insusiri
individuale iar fiecare om de pe planeta este un maestru in domeniul lui mai calificat sau
mai putin calificat.in acel moment am inchis ochii si intr-o secunda miam vazut viitorul si
trecutul vietii mele.
senzatia cand iti vezi viata intr-o secunda fiind in pericol sa zicem de a te ineca.
in aceea secunda mi sa aratat toate variantele posibile pe care nu o pot descrie in cuvinte
in toate universurile in care existam prin faptul ca nu executam un ordin si ca ma bateam
cu un ofiter.
am simtit prezenta ingerului meu pazitor senzatia de mirosul mortii a disparut eul meu sa
dedublat am intrat in mintea lui am oprit gestul de a inainta catre mine kiaul meu era de o
mie de ori mai puternic decat tunetul ce se aude perturbandui si anihalandui vointa si
perceptia reala.acest lucru eu iam dat un nume.sa intru in ubra umbrei tale .
din punct de vedere real el tot repeta vino la mine vino la mine iar totul a durat cam
1 minut.in plan mental pentru mine a durat mai mult




dupa sa zicem acest 1 minut a plecat fara nici un cuvant.pe tot timpul perioadei care a mai
ramas pleca privirea cand ne intersectam iar la liberare a pomenit si ceva de genul ii
multumesc unei persoane pe care il respect mult deoarece are o tarie de caracter si nu sa
lasat calcat in picioare ca voi lasilor.aceste lucruri spuse si vazute le poate confirma
cei care poate isi mai amintesc si au fost atunci la fata locului.pentru restul soldatilor viata
a fost un chin in privinta omului negru asta era porecla numelui sau el ducand aceeasi
politica in continuare.locotenentul ochelarist il numesc asa deoarece asa il stiam noi lam
domolit in acelas mod doar ca aruncand in mine cu o ruleta el tinand rigla in continuare in
mina eu am prins corpul riglei si iam aruncato in fata spargandui ochelarii.
binentels in aceste 3 secunde i-am aplicat mental tehnica descrisa cu omul negru,iar el
naucit a plecat cu coada intre picioare spunand doar multam acum trebuie sa imi schimb
ochelarii.stiti ce riscam in acel loc batai dure poate si decesul dupa care urma regimentul
disciplinar,deoarece credeti ca acesti 2 oameni au fost singurii cu care am avut noi soldatii
de pe atunci dea face.eu cel putin nu am plecat capul nici atunci si niciodata in niciun fel
de cand sunt eu pana in prezent.nu mam lingusit si nu am tradat un om pentru interesul
meu personal.prin aceasta prezentare vreau sa ramana cunoscut oamenilor fapte lucruri
reale intamplatecandva in Romania.nu conteaza ce am facut eu sau altii.eu vreau sa va
arat si dumneavoastra sa descoperiti sa invatati

                                 doar

sa aveti respectul de sine si totul se va limpezii in viata dumneavoastra.
nu va lasati calcati in picioare.

practicati acest stil













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu