joi, 24 iulie 2014

suntem in contiunuare in ani 80 Capitol 3

am fost un practicant a judo ului,
 sa zicem mediocru .
era prin 78 sau 79 cand am inceput.eram copii nimanui
eram copii statului a comunistilor ....eram copii ceausestilor.
cu toate ca mam plictisit de el ca majoritatea copiilor a fost
primul stil de arte martiale cu care am luat contact.
aici am aflat de Bruce Lee despre karate,lunceac si alte
povesti despre artele martiale.in judo a inceput sa mi se
formeze caracterul unui practicant de arte martiale.
una din caracteristicile tuturor artelor martiale care contin
si lucruri spirituale este perpetuarea spirituala a regulilor
si dogmei acelui stil.intrarea in dojo salutul respectul fata
de antrenor si colegii tai pe care trebuie sa ii saluti in
timpul antrenamentului cat si iesirea din dojo totul tine
de partea spirituala a fiecarui stil de arta martiala.
nu conteaza ca il  practici in manastirile shaolin,dojo-urile
japoneze sau dojang-urile koreene.se poate practica si
in camp,in parcuri oriunde.toate stilurile au legatura cu
religia locala iar religia se stie lucra in plan spiritual.
procedeele stilul tehnici de respiratie,deplasare totul
se perpetueaza si mental in fiecare comunitate.
aceste gen cat si altfel de  informatii sunt si astazi sa
zicem in eter iar noi oamenii putem sa le accedem.
despre accedarea la aceste informatii denumirea lor
in functie de cum le-au perceput sau de interese
unde sunt amplasate,etc sau scris mii de carti.
paralel in orasul nostru au aparut cativa practicanti
de karate.care au functionat un timp dupa care au
fost interzisi.ei au functionat in continuare clandestin.
amintesc aceste lucruri pentru cei ce stiu si cei ce nu
stiu politca anilor 1980.
2 ore de televizor,documentatie ioc,internet in
         
                 viitor.
fiind copil fan al artelor martiale chinezesti,Bruce Lee
idolul meu,doar in poze.am inceput sa dezvolt o intreaga
gama de stiluri de lupta,combinatii si procedee in varianta
chineza de arte martiale.nu erau un stil unicat erau o
amestecatura,o amestecatura ordonata.toate aceste lucruri
au fost scrise si desenate pe 5 caiete groase.cred ca de 100
de pagini fiecare daca nu de 200.nu le mai am deoarece
au fost furate ca si alte documente despre artele martiale.
stiu si de cine.
deci despre Bruce Lee aflasem la sala de judo il vedeam
in revistele Bravo primite de vecinii nostri de cartier,nemti.
despre stilul de lupta chinezesc nu stiam nimic dar imi placea
deoarece Bruce Lee era chinez.
eram in clasa 7a spre a 8a
in decurs de cativa ani paralel fiind la judo,unde eram
mediocru am invatat tehnici de lovire aparare de respiratie
deplasare rapiditate din diferite stiluri de kung fu.
totul imi aparea mental de o claritate imaculata.
aceste tehnici leam regasit ulterior in filmele video
in carti de specialitate
in confruntarile reale eram asa de rapid ajungand sa controlez
si timpul in confruntarile reale.e denumirea mea
acesta senzatie am regasit-o in documentare multi ani mai tarziu

 aceasta poza am avut-o pe un tricou la mijlocul anilor 80



                    e timpul sa luam o pauza sa ne gandim la cei de langa noi ,
                          sa te saruti din dragoste cu persoana iubita sub





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu