vineri, 25 iulie 2014

povestea lui gaina cocos si cutu

de auzi pe cineva pronuntand aceste cuvinte fugi mancand pamantul.le trebuie tot.
ei lucra in cm azi un cm maine 10 poimane 25,in favoarea lor.
conjunctural...sunt strajerii care imi amintesc tot timpul,,omule fii pe faza''
le trebuie de la mine de la tine de la toti.pe langa cm au si alte unitati si valori

pentru asi satisface vanitatea si interesul propiu.ei sunt pradatorii.sau inmultit
ca noi astailati.dar fata de cei normali ei se praduiesc si intre ei.
generatia tanara mai arunca o caramida in capul femelei zapacindo si mai tare

fapt ce ia nascut noi idei si simturi de acumulare.sunt mierosi si iti dau buna ziua.
doar bosorogii.
haita tanara nu,au conservatorul si alte institutii .au evoluat.
daca intrii cumva la ei,in camera vezi sa fie amandoi.in raza ta vizuala.
masculul bosorog are o insusire un obicei.e maestru in manuirea armelor albe,
traditionale.nu faci puscarie daca te prinde politia cu ele.
ca in Okinawa cand taranii au fost nevoiti sa foloseasca uneltele agricole
pentru a se apara in speta lunceacul,in traducere romaneasca,asa si
bosorogul nostru a devenit maestru in folosirea toporului si a cozii de lopata.
deci unelte agricole.
de nul vezi,e dupa usa.sta cu toporul ridicat sati dea lovitura.de gratie.
el nu vrea.dar pradatorul tanar la inebunit.si pe el si pe consoarta.
au tinut sfaturi au negociat intre ei a asteptat de multe ori pregatit.
sa loveasca si apoi dumnezeu cu mila.sal ascunda sal anunte ?.
cum de nu sa intamplat,nu se stie.poate frica de necunoscut a ceea ce va urma.
sau poate instinctul pradatorului ca i se stinge stirpea.
poveste povestita de pradator si pradatorita,mie.
de curand am obtinut ceva.afland ce am obtinut din gura mea am aflat ca ei doreau
acest lucru de peste 25 de ani.foarte mult.miam amintit atunci,cand am gasito odata
intrun pom deal meu fara fructe.cred ca urmarea pasarelele sa le infulece.
intrebando ce face mia raspuns ca imi face un bine.isi cauta o creanga pentru
a face o coada de matura.al cui bine?aici intram in categoria pildelor a

proverbelor.tineti cont uneor si de ele.sunt invatatura a sute de generatii.
incercati sa le actualizati la vremurile noastre.
ca ei ca noi sunt multi.tu din ce categorie faci parte.
esti pregatit pentru arta regasirii?


....arta regasirii a sinelui propiu o poti obtine si prin


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu