sâmbătă, 26 iulie 2014

Bruce Lee Jackie Chan Tony Jaa

noi romanii avem un talent ancestral.la un moment dat ca si altii am compus muzica.
pe computer.dupa un oarecare timp identificam pasaje din meloniile cantate de
artistii nostrii si stiam cu ce program a fost compusa melodia.
urmarind filmele de arte martiale citind si studiind despre aceste lucrururi dar mai
ales incepand sa cunosc partea spirituala a acestora pot sa imi dau cu parerea ca si
in cazul melodiilor compuse pe calculator.
nediscutand de partea artistica ci doar de luptatorul real Bruce Lee care pentru
mine a fost desavarsit pana la un moment dat.sunt de acord si de asemenea ca mai
exista si altii ca el sau chiar mai buni.dar din pacate nu sunt cunoscuti.
Jet Li sa dam exemple cinematografice sau poate in lume cateva mii de maestrii
in diferite stiluri martiale chiar daca au un potential mai bun ca Bruce Lee 
ori nu apar deloc in fata publicului ori sunt cunoscuti de cativa sau in cazul
lui Jet Li a ramas undeva la mijloc.
Bruce Lee deci este unic deocamdata,este si are altceva doar ca luptator.
Jackie Chan urmasul lui Bruce Lee cunoscut lumii intregi este o enigma din punct
de vedere spiritual in artelor martiale,pentru mine.are dupa cum a recunoscut ceva
care ii vine de undeva in  tot ce face in aceasta arta.
ajungand sau dandusi seama de pericolele expunerii mediatice expunand unele
secrete a artelor martiale la  picioarele intregii omeniri a stiut sa disimuleze 
aceste fapte in ceva,ceva ce este amuzant pentru noi. asta la facut sa nu clacheze
si sa pateasca acelas lucru ca Bruce Lee.


aici ca sa nu ma repet e vorba nu de actori e vorba de ce e in spatele a ceea ce
multi ii cunosc doar ca actori cinematografici internationali.da stiu e plina
lumea credetima cunosc am vazut am urmarit am citit.sunt un avizat in acest
domeniu vast.
cel mai sa spunem periculos,devastator e in prezent Tony Jaa.dincolo de latura
artistica am recunoscut,vazut ceva...ceva ce imi era cunoscut si mie dar nu
stiam ce e.depinde de ce ne va arata in viitor ca sa imi formez o opinei clara la
ceea ce va  realiza.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu