sâmbătă, 26 iulie 2014

regimentul de garda

omul negru era inexistent pentru mine la acel moment.iarna grea pentru noi flocii care am
sosit in fostele grajduri regale.inconjurati de academia militara si garnizoana politie militare
undeva pe ho shi min(ho chi minh).batranii incercau sa ne faca.mai duten mata...
nord estul si sudul batatoreau viitoarele autostrazi de diminiata pana seara.din cand in
cand se mai pierdea un ou.....de nord sau sud,faceau concurs care sunt mai buni.
pentru cei ce nu stiu ei erau garda de pe aeroport la primirile oficiale.
vestul ,transilvania in mare parte fofilati pe la auto si alte departamente usoare iar restul
si toti fraierii din tara garda permanenta pana la eliberare.
exista o poveste frumoasa cu o fata tanara cred ca de general care venea la batranii
unui post de garda si le facea masaje la toti.noi fiind floci,denumire oficiala a racanului
incepator la regimentul de garda,gandeam cu capul de langa denumire si analizam
variantele,masaj sau fara un ou.eram sacul de antrenament al locotenentului meu fiind
proiectat in zapada prin diferite procede de judo.din plutonul lui doar eu eram fratele lui.
viata frumoasa la regimentul de garda pana la mars.multumesc bucurestenilor pentru
curajul de a huiduii cadrele in gura mare la aceea vreme.
prima noapte de garda langa cimitirul ghencea.am aflat ca fata e doar pentru batrani.
parca mirosea a poveste sa intamplat dar cine stie cand.
ce dracu si ce naiba caut eu noaptea pe aici.vine schimbul bine ca scapa cu viata facem
tura retur,actioneaza baiete zic eu,ma autosugestionez si ajung inapoi la regiment.
la dispensar improvizam impreuna cu altii sa rezistam cat mai mult.printre noi si adevaratii
bolnavi.pe langa noi inchisi in pielea goala cei cu raie.unsi din talpi pana in varful capului
cu creme 7 intrun pat vorba vine.viata buna la sanatoriu.a venit primavara.
a plecat colegul nostru cu 6 degete si lipite 2, la mana care nu putea manui arma pentru
onor.multi sau chinuit sal faca sa manuiasca arma.altii mai faceau smecheria cu trasul
adidasului de siret altii doar curatau cartofi toata noaptea.la inceput cand am sosit neau
vaccinat contra exploziei viitoare de la cernobil.neau pus pe butuci .
astfel totul e ok pentru mine.bocanci in armata romana poarta doar fraierii,in permisii sau
o zi invoita.hanul lui manuc ..lapsus... favorit din drumul taberei cred ca dunarea
albastra si altele multe restaurante am cunoscut la acel timp.
cizmele noastre cu potcoave de cai bateau strazile bucurestiului iar pe pietrele de
pavaj scoteam scantei.nu tineam cont de zona interzisa si rar salutam un cadru militar.
salutam dupa ce faceau instructaj cu noi gasca.colonelul Onisor un om de treaba pe care
il stimam si il iubeau toti soldatii.el doar el cred ca aranja sa nu fim noi sau altii la
garnizoana politiei militare.mie imi placea postura maestrilor batrani ca cei din spate in
poza
asa ca de la un timp umblam ca ei prin unitate doar ca aveam mana intinsa cu un bandaj
nelegat deasupra.cand am fost chemat la curatat de cartofi raspunsul meu a fost ca
infectez tot regimentul,cadrele ma intrebau de ce nu le salut iar eu le aratam mana iar
zilele treceau.la un moment dat colonelul Cernat al 2lea om in regiment ma scos in fata
regimentului ceea ce pentru mine a fost o onoare iar el continuind sa vorbeasca despre
bla bla bla.aceste blauri mai continea cred si cuvinte despre mandria de a fii soldat si ati
apara tara de a fii mandru sa dai onorul la aeroport sa bati pasi de defilare pana te crezi
tom si jery.fara tom si jery.astfel spus ca sa nu aiba evenimente pe unitate a propus sa ne
trimita sa le culegemi strugurii ministerului apararii pe mine si pe ceilalti smecheri.
apropo de cateva ori cativa smecheri din vest am fosti trimisi acasa sa le ducem de la
contrabandistii sarbi vegeta,guma de ros,blugi,paracetamol si alte nimicuri.asta sa
intamplat pe tot parcursul armatei pe unde am mai fost.

urmeaza sa va povestesc despre asa zisele munci la vie despre betii cu vinul armatei vin
nou dar si vin vechi ca mierea,marmelada din vin si cum veneau ofiteri cu rang mare si
bosorogi in pensie la pescuit si sa ia vinul.aventuri cu soldati si neveste tinere de ofiteri
si bosorogi si tehnica prinderii de peste in diferite stiluri,semiesuata.dea vati ascunselea
pe dealuri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu