vineri, 1 august 2014

stilul Moronii sau povestea americanului mormon

pentru mine in continuare mie un prieten.atat ca nu ne mai cautam.el stie unde locuiesc
a fost in casa mea eu nu.
stilul moronii este un stil dur.nu ai voie la bauturi alcolice,cafea sau ceaiuri nici o picatura
doar in afara de ceai de fructe de padure.in schimb ai voie sa bei coca cola care contine
dupa retata lor 4. Cafeina naturala.deci bei cafea cu nume de coca.poate si extras din
aceasta frunza.in fine parti negative dar si parti pozitive la aceasta religie.
prietenul meu american sustinea la un moment dat sa nu mai beau aceste bauturi si
afirma ca in viata lui nu a baut si nu va bea.in viata multi spun ca nu vor face ca nu li se va
intampla sau din contra ca vor face si se va intampla.
aplicand tehnici de invaluire  din stilul ninjutu vs stilul moronii cine credeti dumneavoastra
ca a iesit invingator la lupta dar nu si pe plan moral.
venind la mine am amestecat coca cola cu vin 25% si 75% si iam servit pe cei 2 misionari
cu 2 pahare fiecare.fiind un pic hamesiti de foame si sete avand un buget mai limitat in 2
minute ametiti copca.au zis ei ceva la gust dar leam zis ca asa are gustul band si eu cu ei.
deci nu spune cu glas tare si provaduii ca tu nu...ca tu si altii asa...si asa deoarece nu stii
ce ti se va intampla in urmatoarele secunde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu