sâmbătă, 9 august 2014

despre mine

cu toate ca eram aproape zilnic batut,de toti am avut si clipe frumoase.la anumite intervale
de timp aleatoriu oprea o masina si eram chemat inautru.acolo era un copil ce semana
perfect cu mine.omul din masina il punea pe celalalt sa se imbrace cu hainele mele si il
cobora din masina.eram dus la un om intro casa mare intrun oras mare.acolo stateam 2 sau
4 luni.periodic mergeam cu omul acela in diferite tari de pe glob.mai tarziu am constientizat
perioadele de timp petrecute cu tatal meu adevarat ca acel copil era fratele meu geaman pe
care nu lam mai vazut de cand au incetat rocadele de schimb intre noi locuintele lui din
bucuresti sinaia predeal si cele din strainatate.in orasul in care locuiesc periodic mai mult mi
se intampla de multe ori ca cunoscuti sa ma opreasca si sami spuna ca tocmai sau intalnit cu
mine in celalalt capat al orasului de cateva minute.alti ma saluta respectuos eu necunoscandui.
altii chiar daca sunt cu familia ma opresc si ma intreaba de unde ma cunosc.eu le raspund
intodeauna ....de la televizor.cam acelas lucru mi se intampla si in orasele sau tarile in care
mai am resedinta.
in 1969 eram in china cand mam indragostit de o fata foarte frumoasa cum nu am mai vazut
pana atunci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu