duminică, 3 august 2014

puterea mintii

poate ma repet.nu stiu.acum sunt bauta un pic,dupa un chef mai mic vedeti si la Miracole.
prin puterea mintii trebuie sa intelegeti ca voi noi toti oamenii putem sa accedem niste
'' puteri miraculoase'' doar prin forta si puterea mintii.nu stiu daca multi pot in prezent sa acceada
aceste informatii dar merita sa incerce.in cazul meu neavand un real talent in artele martiale reale
am devenit prin accesarea pe plan mental un expert in artele martiale.acest lucru ramane valabil
doar cand intrii in acea transa.in rest ramai un om simplu.binenteles in cazul meu eu am avut si
alte abilitati  in plan real.prin concentratie prin daruire prin ceea ce cauti si iti doresti cu adevarat
poti deschide porti ale cunoasterii greu acesibile altor semeni.dar tebuie sa va precizez ca toate au
un pret si trebuie avut mare grija cum folositi aceste puteri.
cu timpul eu mam retrans de la astfel de indeleniciri care erau soldate cu batai lupte cum credeti
voi sa le denumiti.vedeti traim intro lume violenta.zilnic vedeti cum se omoara cu pumnii cu
sabile topoarele si alte chestii.in strada in baruri in locuinte  si peste tot oamenii isi dau in cap.
accesarea acestor puteri te va provoca ca tu sa cauti asemenea provocari dar 90% din
provocari te cauta pe tine.momentul cand am hotarat sa ma casatoresc a fost hotarator pentru
mine sa ma retrag din astfel de confruntari pe plan mental in real(in realitatea prezenta)
acum la batranete in timp am accesat alte carti ale cunoasterii pe care le voi dezvaluii pe
parcurs.
nu ma intereseaza ce credeti despre ceea ce scriu.eu scriu aceste lucruri doar pentru cei ce pot
intelege si sunt interesati de astfel de povesti.poate candva aceste povestiri vor fii folositoare
pentru cineva

Un comentariu:

  1. "am accesat alte carti ale cunoasterii pe care le voi dezvaluii pe parcurs "
    recent am descoperit blogul ... iar in 2015 nu ati mai scris nimic .. Eu astept noi dezvaluiri despre cele de mai sus
    Cu respect,
    A

    RăspundețiȘtergere